Bijnen Uitvaartverzorging: \"Je moet er voor zorgen dat alles goed geregeld is\", dé uitspraak van oprichter Marinus Bijnen. Een credo dat overgenomen werd door zoon Harrie en vervolgens door kleinzonen Rien en Henk, die nu leiding geven aan Bijnen Uitvaartverzorging. Nu, ruim 80 jaar na de oprichting, is dit credo nog volledig van toepassing.
Zowel voorbespreking als, begrafenis en rekening slecht uitgevoerd:<br /><br /><br /><br />
Voorbespreking, tweemaal uit mijn stoel moeten springen omdat zowel personeel als Bijnen geen 1,5 meter coronamaatregel in acht namen.<br /><br /><br /><br />
2. Sluiten van kist tweemaal deksel eraf omdat gaten deksel en kist niet boven elkaar zaten. Daar werd ter plekke door Bijnen een uitgebreide uitleg op gegeven. Waar een verklaring is , kun je een dergelijke situatie ook voorkomen. <br /><br /><br /><br />
3. Bijnen die ongeinteresseerd onderuit gezakt in de aula zat tijdens de ceremonie. <br /><br /><br /><br />
4. Ceremonie al begonnen en Bijnen gaat alsnog de deur sluiten, piepend en met een luide knal.<br /><br /><br /><br />
5. Slechte begeleiding van Bijnen, heeft niet in de gaten wanneer verder gegaan kan worden met de ceremonie <br /><br /><br /><br />
6. Slecht voorbereid, hakkelende onafgemaakte zinnen zowel in aula als bij het graf.<br /><br /><br /><br />
Ook tijdens de begrafenis werden de coronamaatregelen door Bijnen met handen en voeten getreden: Bijnen creeert zijn eigen markt! <br />
De rekening,<br /><br /><br /><br />
1. Postzegels in rekening brengen terwijl er geen kaart verstuurd is.<br /><br /><br /><br />
De uitvaart zou om 13:30 starten, maar vanwege de Corona mochten we er niet bij aanwezig zijn. Na 5 minuten was de stream nog niet gestart. Gebeld en eindeloos in de wacht gezet te worden door een medewerker werd ik eindelijk doorverbonden. Wederom gemeld dat we de uitvaart niet konden volgen. Er zaten inmiddels al 70 mensen naar een banner van Bijnen te staren. Weer wachten en nummer laten noteren om terug gebeld te worden. Twintig minuten na aanvang van de uitvaart werd de livestream eindelijk gestart. Het grootste deel van de uitvaartceremonie was toen al voorbij en hadden we gemist. Direct na de plechtigheid heb ik een mail gestuurd met het verzoek of we ook de eerste 20 minuten van de uitvaart nog konden bekijken, maar ruim 24 uur later heeft men niet eens de moeite genomen om op de mail te reageren.
Op deze manier ontneemt deze uitvaart ondernemer zelfs de allerlaatste kans om afscheid te nemen van onze dierbare.
Sterke punten Mooie site
Zwakke punten - Grootste deel van de uitvaart gemist doordat de livestream niet is gestart
- Lange wachttijden aan de telefoon bij bellen over bovenstaand probleem
- Geen reactie op de e-mail. ook niet na 27 uur wachten.
De zakelijke afhandeling is in goede handen bij de firma Bijnen.
De herdenkingsdienst was in handen van Henk Bijnen. Empatisch en zorgvuldig, flexibel en vooral goed invoelend wat voor een familie hij voor zich heeft.
Onlangs de uitvaart en begrafenis van moeder in handen gegeven van Bijnen Uitvaartverzorging, over wie ik al veel goede berichten had gekregen vanuit mijn omgeving.
Er viel veel te regelen en af te stemmen. De contactpersoon nam uitgebreid de tijd en gaf rustig en gedetailleerd advies en leefde zich helemaal in in de onderhavige situatie. Het maakte niet uit welk uur van de dag het was. Het afscheid nemen 's avonds en de uitvaart en begrafenis de volgende dag was tot in de puntjes geregeld. Het hele team was ongemerkt aanwezig, maar steeds daar waar iets gedaan of gezegd moest worden. De uitvaartdienst en de begrafenis voelden daardoor zeer sereen en privé.
Sterke punten Duidelijkheid, empathie, goede prijs-kwaliteitverhouding, toegewijd en beschaafd personeel met een prima feel voor de behoeften. Een hele smaakvolle en praktische locatie. Mooie uitvaartauto (Burgundy red, maar zwart was ook mogelijk). Alle handelingen werden met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. Er werd niets afgeraffeld.
Onzorgvuldig, onverzorgd en ongeinteresseerd.
Zowel voorbespreking als, begrafenis en rekening slecht uitgevoerd:<br /><br /><br /><br />
Voorbespreking, tweemaal uit mijn stoel moeten springen omdat zowel personeel als Bijnen geen 1,5 meter coronamaatregel in acht namen.<br /><br /><br /><br />
Begrafenis,<br /><br /><br /><br />
1. Afnemen sieraden lomp en onhandig <br /><br /><br /><br />
2. Sluiten van kist tweemaal deksel eraf omdat gaten deksel en kist niet boven elkaar zaten. Daar werd ter plekke door Bijnen een uitgebreide uitleg op gegeven. Waar een verklaring is , kun je een dergelijke situatie ook voorkomen. <br /><br /><br /><br />
3. Bijnen die ongeinteresseerd onderuit gezakt in de aula zat tijdens de ceremonie. <br /><br /><br /><br />
4. Ceremonie al begonnen en Bijnen gaat alsnog de deur sluiten, piepend en met een luide knal.<br /><br /><br /><br />
5. Slechte begeleiding van Bijnen, heeft niet in de gaten wanneer verder gegaan kan worden met de ceremonie <br /><br /><br /><br />
6. Slecht voorbereid, hakkelende onafgemaakte zinnen zowel in aula als bij het graf.<br /><br /><br /><br />
Ook tijdens de begrafenis werden de coronamaatregelen door Bijnen met handen en voeten getreden: Bijnen creeert zijn eigen markt! <br />
De rekening,<br /><br /><br /><br />
1. Postzegels in rekening brengen terwijl er geen kaart verstuurd is.<br /><br /><br /><br />
2. Substantiele oprenting begrafenispolis vergeten.<br /><br /><br /><br />
3. Rouwbezoek in rekening brengen terwijl er geen rouwbezoek heeft plaatsgevonden.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Te veel!!!
Te laat gestartte live stream
De uitvaart zou om 13:30 starten, maar vanwege de Corona mochten we er niet bij aanwezig zijn. Na 5 minuten was de stream nog niet gestart. Gebeld en eindeloos in de wacht gezet te worden door een medewerker werd ik eindelijk doorverbonden. Wederom gemeld dat we de uitvaart niet konden volgen. Er zaten inmiddels al 70 mensen naar een banner van Bijnen te staren. Weer wachten en nummer laten noteren om terug gebeld te worden. Twintig minuten na aanvang van de uitvaart werd de livestream eindelijk gestart. Het grootste deel van de uitvaartceremonie was toen al voorbij en hadden we gemist. Direct na de plechtigheid heb ik een mail gestuurd met het verzoek of we ook de eerste 20 minuten van de uitvaart nog konden bekijken, maar ruim 24 uur later heeft men niet eens de moeite genomen om op de mail te reageren.
Op deze manier ontneemt deze uitvaart ondernemer zelfs de allerlaatste kans om afscheid te nemen van onze dierbare.
Sterke punten
Mooie site
Zwakke punten
- Grootste deel van de uitvaart gemist doordat de livestream niet is gestart
- Lange wachttijden aan de telefoon bij bellen over bovenstaand probleem
- Geen reactie op de e-mail. ook niet na 27 uur wachten.
Zorgvuldigheid in alles
De zakelijke afhandeling is in goede handen bij de firma Bijnen.
De herdenkingsdienst was in handen van Henk Bijnen. Empatisch en zorgvuldig, flexibel en vooral goed invoelend wat voor een familie hij voor zich heeft.
Niets dan lof voor Henk
Totaal ontzorgd door Bijnen UItvaartverzorging
Onlangs de uitvaart en begrafenis van moeder in handen gegeven van Bijnen Uitvaartverzorging, over wie ik al veel goede berichten had gekregen vanuit mijn omgeving.
Er viel veel te regelen en af te stemmen. De contactpersoon nam uitgebreid de tijd en gaf rustig en gedetailleerd advies en leefde zich helemaal in in de onderhavige situatie. Het maakte niet uit welk uur van de dag het was. Het afscheid nemen 's avonds en de uitvaart en begrafenis de volgende dag was tot in de puntjes geregeld. Het hele team was ongemerkt aanwezig, maar steeds daar waar iets gedaan of gezegd moest worden. De uitvaartdienst en de begrafenis voelden daardoor zeer sereen en privé.
Sterke punten
Duidelijkheid, empathie, goede prijs-kwaliteitverhouding, toegewijd en beschaafd personeel met een prima feel voor de behoeften. Een hele smaakvolle en praktische locatie. Mooie uitvaartauto (Burgundy red, maar zwart was ook mogelijk). Alle handelingen werden met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. Er werd niets afgeraffeld.
Zwakke punten
Ik kan het niet bedenken...