Yarden is dé uitvaartorganisatie van Nederland. Maximale persoonlijke aandacht voor iedere afzonderlijke klant en elke individuele wens is daarbij het vaste uitgangspunt. Want een uitvaart dient een unieke en bij de overledene passende gebeurtenis te zijn. Niet voor niets is het motto van Yarden 'Iedere uitvaart uniek. Yarden'.
Opgezegd en wordt nog maandelijks geld af gehouden van mijn rekening. Wilde tussentijds polis wijzigen maar niks was mogelijk. Treurig omtrent service en onplezierig personeel. Jammer...
Sterke punten Niet
Zwakke punten Service
Flexibiliteit
Prijs kwaliteit
Vanaf het begin tot het eind heeft Heleen vd Kwaak ons geholpen bij de uitvaart van mijn vader. Korte lijnen, heel vriendelijk, professioneel, behulpzaam, creatief, kortom alles wat wij nodig hadden in de aanloop naar de uitvaart tot na de uitvaart. Heleen heeft ons echt ALLES uit handen genomen. Hoe fijn is dat! Ik wens iedereen een "Heleen" toe om de uitvaart te regelen. Ik vond het groots en dat meen ik met heel mijn hart.
Van a tot z slecht! Leeuwarden niet respectvol rommelig en vele fouten .Onnodig commentaar op speech verkeerde opname opgestuurd! Van iemand anders.etc etc
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onduidelijk financieel Grof als u niet mee eens bent gaat u toch elders.geen respect ervaren.Rommelig
Na het overlijden van mijn schoonmoeder hebben wij gekozen voor John Heskes uitvaartverzorger. We kenden hem vanuit een advertentie in de krant. Wat heeft hij ons goed geholpen om van deze uitvaart een mooie gedenkwaardige dag te maken. Hij is zeer professioneel en vriendelijk. Samen kijkt hij naar de mogelijkheden die er zijn en geeft alle ruimte aan de wensen die je hebt. Wij zijn heel blij dat we voor John hebben gekozen.
Sterke punten professioneel, vriendelijk, respectvol.
Houd heel goed rekening met de wensen, die je hebt.
Goede gastheer.
Ik ben ong.1 jaar bij yarden verzekerd geweest en heb door omstandigheden de overeenkomst moeten stoppen.Een jaar later kreeg ik plotseling een aanmaning dat ik nog transport kosten moest betalen a 180 euro.Waarom ze dit zo noemen is mij een beetje vaag want het zijn dus gewoon administratie kosten , die ze normaal gesproken over 30 jaar uitstrijken (6 euro per jaar) ze noemen het waarschijnlijk zo omdat 90 euro vragen voor een brief waarin staat dat je bent verzekerd wel erg veel is en het daarom maar over 30 jaar uitstrijken zodat het minder opvalt.
door het toedoen van onze jongste broer wisten wij niet waar onze moeder opgebaard lag,
de naam van dijk doorgekregen,
blijkt dit bedrijf overgenomen te zijn door yarden,
moesten het nummer van vandijk maar opzoeken op Facebook...
werkelijk ongelooflijk...
meerdere malen door ons opnieuw gebeld...totaal geen medewerking
pas toen mijn schoonzus belde onder een andere naam het juiste nummer gekregen..
waarom behandelen jullie mensen zo..
respectvol???????????
Bij het overlijden van mijn vader heeft Sylvia van de Burg ons bijgestaan vanaf de eerste dag. Wat hield ze rekening met ons en wat een ontzettend lief mens. Ze dacht mee. Zelf tijdens de plechtigheid nam ze de moeite om een welkomst- en dankwoord in het spaans tegen mijn ooms en tantes uit Spanje te zeggen.
Sterke punten Rekening houdend met emoties, wensen (zelf onduidelijk gebrabbel van ons wist ze op te maken)
Op eigen initiatief met ideeën komen die exact aansloten op wat wij dachten dat mijn vader gewild zou hebben.
Zwakke punten Ik heb geen zwakke punten gezien of ervaren
Om te janken
Opgezegd en wordt nog maandelijks geld af gehouden van mijn rekening. Wilde tussentijds polis wijzigen maar niks was mogelijk. Treurig omtrent service en onplezierig personeel. Jammer...
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Service
Flexibiliteit
Prijs kwaliteit
Super service, meedenken, improviseren, ontzorgd in de praktijk
Vanaf het begin tot het eind heeft Heleen vd Kwaak ons geholpen bij de uitvaart van mijn vader. Korte lijnen, heel vriendelijk, professioneel, behulpzaam, creatief, kortom alles wat wij nodig hadden in de aanloop naar de uitvaart tot na de uitvaart. Heleen heeft ons echt ALLES uit handen genomen. Hoe fijn is dat! Ik wens iedereen een "Heleen" toe om de uitvaart te regelen. Ik vond het groots en dat meen ik met heel mijn hart.
Sterke punten
Accuratesse, professionaliteit, flexibiliteit
Zwakke punten
heb ik eigenlijk niet ontdekt
Slecht!
Van a tot z slecht! Leeuwarden niet respectvol rommelig en vele fouten .Onnodig commentaar op speech verkeerde opname opgestuurd! Van iemand anders.etc etc
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onduidelijk financieel Grof als u niet mee eens bent gaat u toch elders.geen respect ervaren.Rommelig
John Heskes uitvaartzorg / Yarden
Na het overlijden van mijn schoonmoeder hebben wij gekozen voor John Heskes uitvaartverzorger. We kenden hem vanuit een advertentie in de krant. Wat heeft hij ons goed geholpen om van deze uitvaart een mooie gedenkwaardige dag te maken. Hij is zeer professioneel en vriendelijk. Samen kijkt hij naar de mogelijkheden die er zijn en geeft alle ruimte aan de wensen die je hebt. Wij zijn heel blij dat we voor John hebben gekozen.
Sterke punten
professioneel, vriendelijk, respectvol.
Houd heel goed rekening met de wensen, die je hebt.
Goede gastheer.
Zwakke punten
geen
prijzig
Ik ben ong.1 jaar bij yarden verzekerd geweest en heb door omstandigheden de overeenkomst moeten stoppen.Een jaar later kreeg ik plotseling een aanmaning dat ik nog transport kosten moest betalen a 180 euro.Waarom ze dit zo noemen is mij een beetje vaag want het zijn dus gewoon administratie kosten , die ze normaal gesproken over 30 jaar uitstrijken (6 euro per jaar) ze noemen het waarschijnlijk zo omdat 90 euro vragen voor een brief waarin staat dat je bent verzekerd wel erg veel is en het daarom maar over 30 jaar uitstrijken zodat het minder opvalt.
schandalig behandeld
door het toedoen van onze jongste broer wisten wij niet waar onze moeder opgebaard lag,
de naam van dijk doorgekregen,
blijkt dit bedrijf overgenomen te zijn door yarden,
moesten het nummer van vandijk maar opzoeken op Facebook...
werkelijk ongelooflijk...
meerdere malen door ons opnieuw gebeld...totaal geen medewerking
pas toen mijn schoonzus belde onder een andere naam het juiste nummer gekregen..
waarom behandelen jullie mensen zo..
respectvol???????????
Sterke punten
geen
Zwakke punten
mensen compleet voor de gek houden
Zo lief !
Bij het overlijden van mijn vader heeft Sylvia van de Burg ons bijgestaan vanaf de eerste dag. Wat hield ze rekening met ons en wat een ontzettend lief mens. Ze dacht mee. Zelf tijdens de plechtigheid nam ze de moeite om een welkomst- en dankwoord in het spaans tegen mijn ooms en tantes uit Spanje te zeggen.
Sterke punten
Rekening houdend met emoties, wensen (zelf onduidelijk gebrabbel van ons wist ze op te maken)
Op eigen initiatief met ideeën komen die exact aansloten op wat wij dachten dat mijn vader gewild zou hebben.
Zwakke punten
Ik heb geen zwakke punten gezien of ervaren